Mats blogg

Träning, Lågkolhydratskost/Paleo/LCHF och allt annat livet överraskar en med

In på lugnet

Lämna en kommentar

Det blev ett snabbt tränings pass denna kväll. Körde ett till intensivt gympass utan vila. Körde växelvis pushpress (PP), (en form av stående press där du hjälper till med benen för att få fart på stången, och marklyft (DL). Tänkte jag skulle köra 5 set av varje men tappade räkningen så jag gjorde ett extra för säkerhets skull. Så det kunde likväl ha blivit 6 set.

PP5x50kg + DL5x100kg + PP5x50kg + DL5x100kg + PP5x50kg + DL5x100kg + PP5x50kg + DL5x100kg + PP5x50kg + DL5x100kg + (ev PP5x50kg+DL5x100kg)

Kändes bra idag. Hade ork hela vägen. Blir jobbigt väldigt fort när man inte får vila. Tror även skorna börjar känna sig trötta. Kanske dags för nya snart.

Självklart blir nästa par också Inov-8. Riktigt sköna. De jag har på mig heter f-lite 195. Jag har även ett par sådana som vardagsskor men då svarta. När jag springer i skogen så har jag x-talon 190. Även dessa riktigt sköna. Inov-8 har ju släppt ett par lyftarskor som jag är sugen på. Fastlift 335 heter de. Få se när ekonomin tillåter.

Blev ett snabbt kvällsmål efter träning. Samma som igår. Yoghurt (turkisk meze), hallon, kokoschips, vaniljpulver. Gött!

Lämna en kommentar